Hop til hovedindholdet

Kursus: LinkedIn Thought Leader Ads


Dato og tid

Onsdag d. 28. januar 2026 kl. 09:00 til 13:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 28. januar 2026 kl. 09:00

Sted

ProVarde, Kong Svends Plads 7, 6800 Varde ProVarde
Kong Svends Plads 7
6800 Varde

Kursus: LinkedIn Thought Leader Ads


Nå din målgruppe med betalte annoncer


Et kursus for dig som allerede er aktiv på LinkedIn.


Om du er soloselvstændig eller har marketingansvaret i en mindre eller mellemstor virksomhed, er underordnet.

Har du brug for at nå en bestemt målgruppe på LinkedIn, kan den betalte del af LinkedIn være en sand guldgruppe.

Her er det muligt at ramme specifikke virksomheder, brancher, jobtitler og meget mere ved at bruge Thought Leader Ads.

Thought Leader Ads gør det muligt at promovere personlige LinkedIn-opslag, både dine egne, medarbejderes eller samarbejdspartneres

LinkedIns egne tal viser, at engagementrater og klikrater stiger med helt op til 170%. Det skyldes sandsynligvis, at formatet minder om et organisk opslag, og at afsenderen er en person og ikke en virksomhed.

Formatet egner sig særligt godt til at fortælle medarbejdernes historier (fx for at tiltrække nye kolleger), til direktørens take på forretningen eller aktuelle tendenser i branchen.
Det fungerer også rigtig godt for undervisere og eksperter, der lever af at sælge deres viden og inspirere deres målgruppe.

Kort sagt kan man se Thought Leader Ads som det første møde mellem virksomhedens medarbejdere og nye potentielle kunder eller medarbejdere.

Det er effektiv branding, der kan være med til at gøre dig eller virksomheden mere
synlig over for en helt specifik målgruppe.

OBS

Som deltager skal du have en virksomhedsside på LinkedIn samt medbringe betalingskort og MitID til kurset, så vi sammen kan oprette en annoncekonto.
(Der bruges ikke penge på dagen, medmindre du selv ønsker at starte en kampagne op.)


Vi kommer helt konkret ind på:

  •    Intro til LinkedIn 2026
  •    Oprette en annoncekonto på LinkedIn
  •    Thought Leader Opslag - hvad virker / hvad skal vinklen være
  •    Målgrupper og målretning af opslag
  •    Budget til annoncering
  •    Plan for annonceindsatsen for 2026
  •    Next step - det skal du hjem og arbejde med
  •    Opsummering, evaluering og tak for i dag.


Kurset krydres med do’s and don’t og generel debat om LinkedIn som platform.


Om underviseren:

Kasper Hundebøl Hamann er ejer af virksomheden Hundebøl Hamann ApS, hvor han skaber synlig og målbar effekt med annoncering på Linkedin og Meta. Han er Paid SoMe Specialist og har mere end 25 års erfaring i den digitale branche.

Kurset starter kl. 9.00 og slutter kl. 13.00.

Prisen er inkl.: kaffe, the, vand, frugt/nødder og let frokost.

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

ProVarde
Tlf: +45 44147203
trvk@provarde.dk

Kontaktinformation til arrangør

ProVarde
Tlf: +45 44147203
trvk@provarde.dk